200 studenten op weg naar een betere toekomst

Op de Mago Polytechnic school zitten momenteel ongeveer 200 studenten. De studenten volgen een 2 jarige opleiding en doen dan een staatsexamen. Met een diploma op zak hebben ze een kans op werk en een goede toekomst.

99% Slagingspercentage
90% Later een baan
9 Opleidingen

Sponsor een student

Op onze school moeten de leerlingen "schoolfee" betalen verder hebben ze een schooluniform en veilige schoenen nodig. de totale kosten zijn 195 euro per jaar. Niet alle mensen kunnen dit betalen. Wellicht wilt u een student sponsoren, voor 17.00 euro per maand bouwt u mee aan hun toekomst. Ook zijn er studenten die vanwege de afstand niet naar huis kunnen. Deze studenten kunnen slapen in ons Hostel. De kosten hiervan zijn in het eerste jaar 150 euro en in het tweede jaar 75 euro, dit omdat ze dan een periode stage lopen en niet op school zijn.

Binnen ons bestuur regelt Berry de sponsoring, hij houdt u op de hoogte en blijft proberen om de resultaten door te geven.

Zijn mailadres is: Berry van Teeffelen Stichting Mago <bteeffelen@stichtingmago.nl>

Wij hopen dat u zo mee wilt werken aan een betere toekomst van onze studenten.

Download het sponsorformulier

Sponsor een student

Verhalen achter de studenten

Veel van onze studenten hebben een lastig verleden..........